2011. augusztus 22., hétfő

Sony Ericsson Satio 12 MP kamerával Kiváló állapotú + többit garancia!:
Hello. Nem vagyok kínál a Sony Ericsson Satio U1 fekete eladó. A telefon kiváló állapotban, nincs karcolás, nincs horpadás, stb csak a regisztrációs kulcs hiányzik egy kicsit a festék, de ez nem rossz, és nem azonnal észrevehető.
Az eszköz megfelelően működik, és működik most uóhne Macken éppen tökéletes! ez egy érzékeny, jól korrigált érintőképernyős mobilját. Van egy 12 megapixeles kamerával, az eddigi legerősebb és a legjobb között a kamera-telefonok. Ez együtt az összes tartozék garancia! A DERÄT is GARANCIA! Az eredeti csomagolásban részt vesz, a töltés, USB kábel, memóriakártya, egy ceruzát (a toll-touch), a televízió-átviteli kábel, headset, stb
Még mindig van egy csomó játékot és húzta az én windows smartphone, az értéke 30 €. A telefon is van WiFi, így az interneten.
Mint már korábban is jellemezte a mobiltelefon tökéletes, és még mindig garancia a tetején. A színe fekete. További technikai információk:

Bár ez a Satio piros, hanem minden olyan technikai ügy, mint a fekete Satio: D

A mobiltelefon számára ingyenes kártyák és hálózatok. Nekem van beiktatott sok alkalmazások és játékok, de lehet törölni, ha akarta, mi lenne szégyen, mert ezek a dolgok értéke körülbelül 30 €: D
a szoftver: Symbian S60v5, de ott is sok játék az interneten: D Azt hiszem, az érintés nagyon jó, dolgozik az első érintés. Az új mobiltelefon amelynek értéke meghaladja a € 415, de mivel az enyém használják, és én vagyok diák, szerettem volna, mint 150 € érte, de azt is, hogy a Samsung Galaxy az Exchange SLL + díj: D

Telefon: Kassel: 0561 5105859
Ár: 150 EUR VB